Безкоштовна доставка — до відділення, поштомату або курʼєром від 1 500,00 грн або за 100 грн
Про доставку
В інтернет-магазині Pawow ви можете зробити онлайн замовлення у будь-який час доби, без вихідних.
Замовлення обробляються менеджером щодня з 09:00 до 18:00.
Ми робимо все можливе, щоб максимально швидко обробляти та надсилати замовлення. Склад регулярно поповнюється новою продукцією, оскільки ми постійно підтримуємо контакт з офіційними дистриб'юторами та маємо можливість оперативно дозамовляти необхідний товар.
Наявність на сайті оновлюється щодня.
Доставка здійснюється через поштового оператора Нова Пошта та Укрпошта.
Замовлення оплачені до 13:00 відправляються в той самий день.
Умови доставки:
На відділення по Україні:
1. Відправлення вагою не більше 30 кг (фактична та об'ємна), розмірами не більше 120х70х70 см.
2. Радимо ОБОВ’ЯЗКОВО оглядати замовлення на відділені та повідомити одразу про пошкодження працівника відділення.
До поштомату Нової Пошти по Україні:
1. Відправлення вагою не більше 20 кг (фактична та об'ємна), розмірами не більше 60х40х30 см, оцінювальна вартість — до 6000 грн.
2. Радимо ОБОВ’ЯЗКОВО оглядати замовлення та повідомити одразу про пошкодження працівників Нової пошти в службу підтримки.
Курʼєром Нової Пошти по Україні та Укрпошти (за умови надання сервісу у відповідному населеному пункті):
1. Радимо ОБОВ’ЯЗКОВО оглядати замовлення на відділені та повідомити одразу про пошкодження працівника компанії, що доставила замовлення.
Як працює?
Способи оплати

Способи оплати
Apple Pay та Google Pay
Карти Visa та MasterCard
При отриманні
Ми рекомендуємо перевіряти товар на цілісність, комплектацію, якісні характеристики при отриманні. Якщо ви виявили дефекти, то можете зв'язатися з менеджером нашого магазину і ми вирішимо це питання. У таких випадках ми гарантуємо вам повернення грошей або обмін товару на аналогічний.
Політика повернення та обміну
Коли трапилася будь-яка помилка з нашого боку
Ми твердо переконані, що ваше замовлення щоразу має бути ідеальним. Ми щосили намагаємося мінімізувати кількість помилок, постійно покращуємо операційні і технологічні процеси, але, на жаль, не застраховані від помилок, які залежать від людського фактору. У разі, якщо ми помилилися - привезли вам неякісний товар або товар із поганим терміном, не додали щось у замовлення або ж помилилися інакше - ми за власний рахунок виправимо нашу помилку (обміняємо товар або повернемо гроші) якнайшвидше. Повідомити про помилку можна написавши на пошту або зателефонувавши у контакт-центр.
Коли помилки з нашого боку не було, а вам просто не підходить доставлений товар
У таких випадках ми не можемо пообіцяти, що зробимо повернення, але обов'язково намагатимемося знайти рішення, яке влаштує всіх. Якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням, ви маєте право на повернення товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Відповідно до Закону ви можете повернути товар при дотриманні наступних умов:
- товар не використовувався;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- збережено розрахунковий документ з датою продажу.
До повернення та обміну не приймається товар належної якості, який був придбаний за спеціальними цінами, при проведенні акцій та/або розпродажів.
У разі, якщо ж товар був у користуванні, кожен випадок розглядається індивідуально.
У таких випадках ми не можемо пообіцяти, що зробимо повернення, але обов'язково намагатимемося знайти рішення, яке влаштує всіх. Повернення коштів або перевідправка товару можлива ЛИШЕ після отримання та огляду повернення. Врахуйте, що кошти зараховуються покупцю на картку через 72 години з моменту оформлення повернення коштів.
*Обов'язково перевіряйте товар відразу на відділенні або при доставці кур'єром!