Безкоштовна доставка — до відділення, поштомату або курʼєром від 1 500,00 грн або за 100 грн

Про доставку

В інтернет-магазині Pawow ви можете зробити онлайн замовлення у будь-який час доби, без вихідних.

Замовлення обробляються менеджером щодня з 09:00 до 18:00.

Ми забезпечуємо максимально швидку обробку та відправку, щоб ти якнайшвидше отримав замовлення. Склад регулярно поповнюється новою продукцією, оскільки ми постійно підтримуємо контакт з офіційними дистриб'юторами та маємо можливість оперативно дозамовляти необхідний товар.

Наявність на сайті оновлюється щодня.

Замовлення оплачені до 12:00 відправляються в той самий день.

У випадку, якщо при додаванні товару в кошик ти побачив "🕐 Трохи довше, ніж зазвичай." це означає, що товар буде відправлений за наступним графіком:

  • Понеділок - Пʼятниця - відправка на наступний день
  • Субота та неділя - відправка у вівторок

Щоб згладити затримку, ми можемо розділити замовлення (за можливості) на кілька відправлень за наш рахунок.

Доставка здійснюється через поштового оператора Нова Пошта та Укрпошта.

Умови доставки:
На відділення по Україні:

1. Відправлення вагою не більше 30 кг (фактична та об'ємна), розмірами не більше 120х70х70 см.
2. Рекомендуємо обов'язково перевірити замовлення на відділенні та повідомити одразу про пошкодження працівнику відділення.

До поштомату Нової Пошти по Україні:

1. Відправлення вагою не більше 20 кг (фактична та об'ємна), розмірами не більше 60х40х30 см, оцінювальна вартість — до 6000 грн.
2. Рекомендуємо обов'язково перевірити замовлення та повідомити одразу про пошкодження працівникам Нової Пошти або у службу підтримки.

Курʼєрська доставка (Нова Пошта та Укрпошта):

1. за умови, що сервіс доступний у твоєму населеному пункті
2. Рекомендуємо обов'язково перевірити замовлення на відділенні та повідомити одразу про пошкодження працівнику компанії, що доставила замовлення.

Як працює?

Оберіть товари та оформіть замовлення

Очікуйте підтвердження

Отримайте своє замовлення

Через 1-2 дні після отримання підтвердження

Способи оплати

plata by mono

Способи оплати

Apple Pay та Google Pay

Карти Visa та MasterCard

При отриманні

Ми рекомендуємо перевіряти товар на цілісність, комплектацію, якісні характеристики при отриманні. Якщо ви виявили дефекти, то можете зв'язатися з менеджером нашого магазину і ми вирішимо це питання. У таких випадках ми гарантуємо вам повернення грошей або обмін товару на аналогічний.

Магазин не несе відповідальності за пошкодження, якщо вони не були зафіксовані під час отримання товару.

Обов'язково перевіряйте товар відразу на відділенні або при доставці кур'єром!

Політика повернення та обміну

Коли трапилася будь-яка помилка з нашого боку

Ми твердо переконані, що ваше замовлення щоразу має бути ідеальним. Ми щосили намагаємося мінімізувати кількість помилок, постійно покращуємо операційні і технологічні процеси, але, на жаль, не застраховані від помилок, які залежать від людського фактору. У разі, якщо ми помилилися - привезли вам неякісний товар або товар із поганим терміном, не додали щось у замовлення або ж помилилися інакше - ми за власний рахунок виправимо нашу помилку (обміняємо товар або повернемо гроші) якнайшвидше. Повідомити про помилку можна, написавши нам на пошту або зателефонувавши до контакт-центру.

Коли помилки з нашого боку не було, а вам просто не підходить доставлений товар

У таких випадках ми не можемо пообіцяти, що зробимо повернення, але обов'язково намагатимемося знайти рішення, яке влаштує всіх. Якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням, ви маєте право на повернення товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Відповідно до Закону ви можете повернути товар при дотриманні наступних умов:

  • товар не використовувався;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережено розрахунковий документ з датою продажу.

До повернення та обміну не приймається товар належної якості, який був придбаний за спеціальними цінами, при проведенні акцій та/або розпродажів.

У разі, якщо ж товар був у користуванні, кожен випадок розглядається індивідуально.

Ми завжди намагаємося знайти зручне для всіх рішення, навіть якщо ситуація не підпадає під стандартну політику повернення. Повернення коштів або перевідправка товару можлива ЛИШЕ після отримання та огляду повернення. Врахуйте, що кошти зараховуються покупцю на картку через 72 години з моменту оформлення повернення коштів.

*Обов'язково перевіряйте товар відразу на відділенні або при доставці кур'єром!